środa, 6 maja 2015

STREETCOM-SERENADA SALAMI





Po raz kolejny dostałam szansę na testowanie produktów dzięki agencji  Streetcom :-)




Tym razem jest to ser SERENADA Salami firmy Spomlek.



W paczce ambasadorki znalazło się :

-8 opakowań sera Serenada w plasterkach (po 150 g)

-15 ulotek do rozdania znajomym

-przewodnik ambasadorki

-poradnik z przepisami na ser w każdej postaci :-)

oraz pojemniczek do przechowywania sera.


Całość zapakowana była w izotermiczną torbę.







A oto jego skład:





Spróbowałam,rozdałam wszystko znajomym (chętnych było jeszcze więcej ) i stwierdzam jedno-ten ser jest przepyszny!!!

Idealna konsystencja,delikatny,łagodny smak i przyjemny zapach sprawiają że chce się go jeść i jeść :-)

Nawet mój trzyletni niejadek wcina ten ser aż miło popatrzeć.

Znajomi którzy spróbowali Serenady również potwierdzają moją opinię.

Ser dostępny jest również w trzech wariantach z dodatkiem przypraw: czosnek i zioła,pomidor z bazylią i chilli z pieprzem.Myślę że warte są spróbowania i na pewno je sprawdzę i skosztuję :-).


Bardzo się cieszę, że dzięki Streetcom taki rarytas trafił do mojego domu i cieszy nasze podniebienia.


Więcej o tym serze na stronie :

www.10litrow.pl
oraz 
www.serenada.com.pl




Szczerze POLECAM 

a ja już szykuję się do wykorzystania przepisu z poradnika a jest to
mój faworyt czyli roladki serowe z kiszoną kapustą .Brzmi i wygląda pysznie :-)




SMACZNEGO :-)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz