środa, 4 lutego 2015

To jest mój hit !!!

Nigdy nie wierzyłam w odżywki do paznokci,wydawało mi się że nie działają.....do czasu aż koleżanka poleciła mi to !!!

Odżywka do paznokci :

Eveline Cosmetics
-Paznokcie twarde i lśniące jak diament-






Wypróbowałam i muszę stwierdzić że jest SUPER !!
Można malować paznokcie tylko nią (ładny efekt delikatnej bieli) luz używać jako podkład pod lakier.


Po paru użyciach moje paznokcie stały się baaardzo mocne,urosły tak że chyba nigdy takich długich nie miałam :-)
Przestały się łamać i wyglądają zdecydowanie zdrowiej.

Z czystym sumieniem polecam osobom które tak jak ja mają z natury cienkie i łamliwe paznokcie.

Odżywka kosztuje ok 12 zł-kupiłam w Rossmannie.

2 komentarze:

  1. wiele się nasłuchałam o tej odżywce i w końcu ją kupiłam, póki co użyłam tylko kilka razy, ale już pomaga :)
    świetna recenzja :P
    a zamierzasz dodać na bloga funkcje 'obserwatorzy' ? bo chciałabym się dodać ,a tu chyba nie można ...
    buziaaki ;**

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie dzięki :-). Już dodałam funkcję "obserwatorzy"

      Usuń