piątek, 18 września 2015

Monte Snack-paczka





Doczekałam się paczki Monte Snack od trnd :-)
Opakowanie -wyjątkowo profesjonalne,styropianowe pudło a w nim kanapki Monte Snack w "towarzystwie" suchego lodu który miał zapewnić odpowiednią temperaturę do przewozu.Na wierzchu kartka :


Aż strach było otwierać :-)


Ciekawość jednak zwyciężyła :-)
W środku znajdowało się opakowanie 24 kanapek Monte Snack oraz przewodnik projektu i książeczka badania opinii.






Oczywiście od razu musiałam spróbować jednej kanapki a resztę szybko schowałam do lodówki.Czekają na gości którzy razem ze mną będą testować te słodkości :-)





Moja pierwsza opinia:
Kanapka bardzo dobra,sycąca choć może troszeczkę za słodka ale to kwestia gustu ;-)




A teraz czas na rekomendację i poczęstunki dla rodziny,przyjaciół i znajomych 

6 komentarzy:

  1. Ja również otrzymałam paczuszkę w związku z udziałem w projekcie. Kanapki Monte Snack są nieziemskie i naprawdę rozpływają się w ustach! Nadzienie mleczne jest bardzo delikatne i łagodne, natomiast krem czekoladowo orzechowy jest bardzo wyrazisty mocno wyczuwalny nadaje kanapce głębie nieziemskiego smaku.
    Dla mnie i mojego dziecka to niezastąpiony deser każdego dnia! Zdrowa, pożywna mleczna kanapka nadaje się również do szkoły, wiem że moje dziecko zje naprawdę zdrowe przekąski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Ja również miałam okazję testować te kanapeczki razem z moim sześcioletnim synem Wiktorem i oboje staliśmy się gorącymi zwolennikami tejże przekąski.Niestety zmuszeni byliśmy zakończyć już testy gdyż wyczerpał się zapas kanapek.Ale napewno nie raz znajdą się one na naszej liście zakupów

    OdpowiedzUsuń
  3. dorot

    Również jesteśmy po prztestowaniu delikatnego biszkoptu wypełnionego mlecznym oraz czekoladowo-orzechowym kremem.Połączenie czekolady, orzechów laskowych oraz mlecznego kremu sprawia,że Monte Snack to nie tylko smaczna,ale i pożywna przekąska dla każdego–zarówno dzieci,jak i dorosłych. Moje dzieci je uwielbiają.Poczęstowały nimi znajomych i wszyscy byli zachwyceni.A i jak bym miał wybieraćKindre mleczna kanapka czy Monte Snack wybrała bym Monte Snack.Jak patrze na te zdjęcia dostaję ślinotoku i muszę dopisać mleczne kanapki do dzisiejszej listy zakupów. dorot

    OdpowiedzUsuń
  4. SZejknaftowy
    Projekt Monte Snack to strzał w dziesiątkę,pewnie gdybym nie miał okazji brać w nim udziału to do tej pory nie kupiłbym i nie spróbowałbym mlecznej kanapki Zott. Dzieciaki polubiły przekąskę bardziej niż dotychczasowe,a to głównie zasługa kremu czekoladowo-orzechowemu w środku kanapki.Krem czyni Monte Snack wyjątkowe i wyróżnia kanapkę na tle innych.Sam też lubię pojeść małe co nieco,wiec również sięgamy po Monte Snack.SZEJKNAFTOWY

    OdpowiedzUsuń
  5. My też mieliśmy przyjemność testowania mlecznej kanapki.Jednogłośnie Monte Snack zostało uznane przez dużych i małych za smaczną przekąskę.Miękki ciemny biszkopt z pysznymi kremami: mlecznym i czekoladowo-orzechowym od razu znalazł swoich zwolenników.Dzieciaczki zabierały Monte do szkoły jako drugie śniadanie,zaś starszym posmakowało jako dodatek do kawy.Smaczna przekąska zagości na pewno u nas na dłużej.
    Justyna Michalik

    OdpowiedzUsuń
  6. Kanapka monte snack jest fantastyczna, mięciutka, pyszna, rozpływająca się w ustach. Coś wspaniałego. polecam, wypróbujcie a nie pożałujecie.
    Anetkaaa1987

    OdpowiedzUsuń