środa, 14 października 2015

Projekt Cheese Snack-Zott -trnd

Udało się :-)

Kolejny projekt trnd- Cheese Snack od firmy Zott jest już w moim domu :-).




Tak samo jak przy projekcie Monte Snack,sery również były zapakowane w styropianowy pojemnik z suchym lodem.


Oto zawartość paczki:




-12 opakowań (po 4 szt.pojedynczo pakowanych paluszków serowych) w wersji Original
-12 szt opakowań (po 4 szt.pojedynczo pakowanych paluszków serowych) w wersji Ketchup

-kolorowanka-teatrzyk dla dzieci Cheese Snack
-przewodnik projektu 
oraz książeczka badania opinii .














Do mojego użytku zostaje w sumie 12 opakowań paluszków serowych a reszta "idzie w świat " :-)



Zaczynamy smakowite testy :-))


15 komentarzy:

  1. Również otrzymaliśmy paczuszkę i wspólnie cieszymy się jej zawartością :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre zwykłe serowe, ketchupowe mają za mało ketchupu w sobie i te pojedyńcze opakowania w ketchupowych powinny też być czerwone , bo cięzko odróżnić pózniej

    OdpowiedzUsuń
  3. JAGODIA(nick)
    My również testujemy paluszki serowe cheese znack zott. Dostalismy sprawnie paczuszkę. Tak jak i inni nasza rodzinka polubila te zwykłe o orginalnym smaku. Sa delikatne, maja fajna konsystencje która przypadła do gustu moim dzieciom. Niestety te ketchupowe są nie zjadliwe. Sami spróbowalismy i nie mamy ochoty na powtórkę. Tym którym rozdalismy uwazają to same. Ale te orginalne jak najbardziej POLECAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również otrzymała tą wspaniałą serową paczuszkę:) już podczas otwierania 1/3 rozeszła się:) mieliśmy akurat taką małą rodzinną imprezkę. Część gości była zachwycona smakiem Cheese Snacków, inni nie mogli się nadziwić "a za moich czasów..." ogólne pierwsze wrażenie na plus. Frija

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, ja także otrzymałam przesyłkę z Cheese Snackami. Niestety nie będę oryginalna, bowiem ani moim dzieciom, ani rodzinie czy znajomym nie zasmakowały przekąski o smaku ketchupu. Natomiast te o oryginalnym smaku zdecydowanie na plus - zdania były podzielone, ale w ogólnym rozrachunku mozarella daje radę ;-)
    Zwłaszcza kiedy dziecko pędzi na zajęcia dodatkowe, bo wygodne opakowane można zajadać np. w samochodzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tez testuje w tym projeckie.
    poczatkowo sceptycznie nastawiona,ale mile zaskoczona ostatecznie.
    Doby sklad i super smak, zwłaszcza tych naturlanych. polecam kazdemu.
    kaska

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieci na wieść o testowaniu Cheese Snack były zachwycone i z niecierpliwością czekały na przesyłkę,która dotarła błyskawicznie, oczywiście świetnie zapakowana.
    Do testowania dostałem:
    -3x2 opakowania Cheese Snack Original czyli 6 opakowań
    -3x2 opakowania Cheese Snack Ketchup czyli 6 opakowań
    -Książeczka „Twoje badanie opinii”
    -Kolorowanka dla dzieci Teatrzyk Cheese Snack
    -Przewodnik projektu.
    W każdym opakowaniu znajdowały się 4 osobno pakowane paluszki serowe, taka forma jest bardzo fajna,gdyż można wygodnie zabrać je jako przekąskę do pracy lub szkoły.
    Oprócz tego przesyka zawierała do rozdania znajomym:
    -3x2 opakowania Cheese Snack Original czyli 6 opakowań
    -3x2 opakowania Cheese Snack Ketchup czyli 6 opakowań
    Dzięki temu, że nie zawiera ona konserwantów i sztucznych barwników jest zdrowa i smaczna.Jednak zdania na temat Cheese Snack są podzielone.Najbardziej mojej rodzinie i znajomym zasmakowały paluszki original,niestety ketchupowe nie znalazły swoich zwolenników.Dzieci chętnie zabierały po jednym paluszku serowym do szkoły, tygrysek na opakowaniu zachęcał je do jedzenia tej zdrowej przekąski.
    Polecam spróbować, kto nie miał okazji brać udziału w kampanii
    Janek81

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasze testowanie. Serki naturalne smakują i cieszą się pozytywną opinią naszą i osób które testują z nami. Bardzo delikatne dobre zarówno do przegryzienia jak i do zapiekania na chlebie. Dobrze sprawdziły się również jako dodatek do kurczaka zamiast zwykłego sera żółtego. Fajnie się roztapia. Smak ketchupowy niezbyt przypadł do gustu zwłaszcza dzieciakom. Ale również dobrze się nadaje do zapiekania i podania na ciepło. Fajna przekąska dla dzieci i dorosłych, zdrowa, nie zawiera konserwantów i sztucznych barwników, zapakowana tak że można ją zawsze zabrać ze sobą na basen działkę spacer do szkoły i pracy.Łatwe do rozpakowania i rozrywania, ciągnięcia, gryzienia.

    OdpowiedzUsuń
  9. JUWO1 - Ja również jestem w posiadaniu paluszków serowych Cheese Snack. Byłam do nich sceptycznie nastawiona ale jak przeczytałam, że w składzie jest 100% sera mozzarella to zmieniłam zdanie. Każdy paluszek zawiera ogromną ilość, tak bardzo ważnego wapnia i białka.
    Cheese Snack jest świetną, serową przekąską dla dzieci jak i dla dorosłych. Super nadaje się jako dodatek do kanapki w czasie przerwy w szkole. W opakowaniu 4 paluszki osobno pakowane. Łatwe do rozpakowania i rozrywania, ciągnięcia, gryzienia ...sera! Ogromnym plusem - dwa warianty smakowe do wyboru- paluszki ketchupowe i oryginalne –serowe.
    Moje dzieci na początku jadły tylko te serowe ale teraz to im nawet ketchupowe zasmakowały. Wśród znajomych zdania podzielone a to znaczy, że każdy znajdzie dla siebie odpowiedni smak paluszka serowego Cheese Snack. - JUWO1

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się - serowa przekąska podbija świat! Pyszny nowy produkt na stałe zagościł w naszym domu :-) Polecam dwa warianty - original i ketchupowe :-) Kto nie spróbował - niech próbuje, warto :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. I my mieliśmy okazję wspólnego testowania z dziećmi serowych przekąsek Cheese Snack. Najpierw przestudiowałam skład (oczywiście byłam przekonana, że to kolejne chemiczne cudo). Wielki plus za brak konserwantów i składników chemicznych. Mając w domu dwójkę dzieci sądziłam, że opinie o ich smaku będą podzielone i tak właśnie się stało. Młodszy bardziej polubił smak Original. Starszy syn (niejadek) ku mojemu zdziwieniu zajadał oba smaki z wielkim smakiem. Smak Original jest delikatny i śmietankowy zaś smak Ketchup wraz z nutą śmietankowego smaku niesie ze sobą lubianego przez dzieci posmaku ketchupu. To niewiarygodne jak w prosty sposób można dostarczyć małemu organizmowi zaopatrzenie w składniki mineralne i odżywcze.
    Ja ze swojej strony szczerze polecam serowe przekąski Cheese Snack.
    #zottcheesesnack

    OdpowiedzUsuń
  12. My już po testowaniu, właśnie zjadłam ostatnią serową przekąskę #Cheesesnackzott :) Pyszne są i zdrowe. Mi najbardziej smakują klasyczne, nie mniej jednak ketchupowe też są smaczne. Synek uwielbia te rysunki na każdym opakowaniu, co jeszcze bardziej kusi do chwycenia po serową przekąskę i zajadania się nią w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  13. My z dzieciakami rowniez mielismy przyjemnosc uczestniczyc w kampanii serków.Jestem zaskoczona paczką jak i samym produktem.Są 2 smaki serków: ketchupowy i naturalny.Moje dzieciaki wolą naturalny- w całości, w plasterkach, lubimy tez robić z nich ludziki dla zabawy.Świetne rozwiazanie w droge, do szkoły,do przedszkola, na spacer czy na plac zabaw.Poprostu biore paczke do torebki i wiem ze zawsze mam cos na przekaske dla zglodnialych maluchow.Sa pakowane w pojedyncze opakowanka co sprawia ze nie wysypuje sie reszta paluszków jesli potrzebowalam tylko np 1 sztuke.Wreszcie moje szkraby nie prosza o slodycze i nic na slodko-tylko chca paluszka. Gorąco polecam-naprawde są super smaczne i uwazam ze zdrowe.Nasza rodzina przy nich zostaje :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. My z dzieciakami rowniez mielismy przyjemnosc uczestniczyc w kampanii serków.Jestem zaskoczona paczką jak i samym produktem.Są 2 smaki serków: ketchupowy i naturalny.Moje dzieciaki wolą naturalny- w całości, w plasterkach, lubimy tez robić z nich ludziki dla zabawy.Świetne rozwiazanie w droge, do szkoły,do przedszkola, na spacer czy na plac zabaw.Poprostu biore paczke do torebki i wiem ze zawsze mam cos na przekaske dla zglodnialych maluchow.Sa pakowane w pojedyncze opakowanka co sprawia ze nie wysypuje sie reszta paluszków jesli potrzebowalam tylko np 1 sztuke.Wreszcie moje szkraby nie prosza o slodycze i nic na slodko-tylko chca paluszka. Gorąco polecam-naprawde są super smaczne i uwazam ze zdrowe.Nasza rodzina przy nich zostaje :-D

    danusia17

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja również niedawno odkryłam zdrową i jak że smakowitą przekąskę w postaci serowych paluszków
    Producent zapewnia ,że jest bez sztucznych barwników oraz że zawiera sporą ilość białka i wapnia Uśmiech :)

    Przekąska jest napewno smakowita bo mój synek zjadł dwa paluszki o smaku ketchupowym , mnie do gusty przypadł smak tradycyjny czyli zwykły serowy bo te dwa warianty smakowe są dostępne. Czyli każdy znajdzie powinien znaleźć coś dla siebie :)
    Ten Cheese Snack od firmy Zott to napewno zdrowa , serowa przekąska. U nas sprawdziła się między innymi podczas spaceru.
    Chociaż ostatnio chętnie była jedzona przez wszystkich domowników na śniadanie :)

    OdpowiedzUsuń