czwartek, 29 grudnia 2016

Blend-a-Med 3D White Luxe- projekt od Everyday me





Od jakiegoś czasu testuję zestaw od Everyday me, a jest to zestaw:



                      Blend-a-Med 3D White Luxe Perfection-                         pasta do zębów 

                                                  oraz 


                  Blend-a-Med 3D White Whitening Accelerator-                              produkt intensywnie wybielający







Aby uzyskać zamierzony efekt wybielający,należy najpierw umyć zęby pastą a potem Acceleratorem.


Nigdy wcześniej nie używałam tego typu preparatów choć zawsze chciałam aby moje zęby były parę tonów jaśniejsze 😀


Stosuję zestaw już około miesiąca.



Moje zęby stały się jaśniejsze (może nie jest to spektakularne rozjaśnienie ale ja je widzę ) oraz tak jakby "świeższe".
Jeśli chodzi o "siłę" pasty i rozjaśniacza to nie jest za mocna.
Na początku trochę piekła w buzi ale nie doprowadza do nieprzyjemnego uczucia jakie miałam kiedyś po płynie do płukania ust pewnej znanej firmy (po pewnym czasie miałam poparzoną wewnętrzną stronę ust-po odstawieniu płynu wszystko wróciło do normy ).

Reasumując-jest to bardzo dobry produkt,śmiało mogę go wszystkim polecić 👌





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz