środa, 6 maja 2015

BIOLIQ-oczyszczający żel do mycia twarzy






Z czystym sumieniem mogę polecić Wam nowy produkt marki BIOLIQ-oczyszczający żel do mycia twarzy.





Zawsze miałam cerę problematyczną i borykałam się z zaskórnikami,wypryskami i tego typu niemiłymi problemami skórnymi.Przez 10 lat aktywnej pracy w zawodzie kosmetyczki wykorzystałam całą gamę produktów i zabiegów które poprawiły znacząco stan mojej skóry ale nie na 100%.
Wiadomo,najlepszą opcją w takich przypadkach jest systematyczne czyszczenie twarzy (najlepsze manualne ale kawitacja też się dobrze sprawdza).Jednak pomiędzy zabiegami trzeba jakoś podtrzymać efekt oczyszczenia i tu ku mojemu zaskoczeniu ten efekt daje właśnie Bioliq.Kupiłam go na spróbowanie,bez większej wiary że działa a tu mega zaskoczenie !!


Oto on:







Produkt dostępny jest w 125 ml tubie i posiada miękką silikonową nakładkę dzięki której w sposób mechaniczny złuszczamy naskórek i usuwamy wszelkie zanieczyszczenia.












Do tego zawiera olejek babassu który nawilża skórę i pozostawia ją miękką i delikatną w dotyku.

I to jest w 100% PRAWDA


Oczyszcza wyśmienicie a skóra po nim jest gładka i miękka jak aksamit :-)).Stosuję go od tygodnia i widzę bardzo dużą różnicę .




Podsumowując, za ok 20 zł mamy świetny kosmetyk do oczyszczania twarzy a do tego masując skórę przyczyniamy się do jej lepszego mikrokrążenia :-).



POLECAM POLECAM POLECAM





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz