środa, 6 maja 2015

Frosta-Reaktywacja

Nadrabiam zaległości :-) 

Pisałam wcześniej o tym że udało mi się wygrać w konkursie Frosta-Reaktywacja i w związku z tym mam otrzymać zestawy do testowania dla siebie i moich znajomych. Otóż pod koniec marca dostałam wyczekiwaną paczkę a zawartość była taka:




Oczywiście spróbowałam ale muszę przyznać szczerze że liczyłam na efekt "wow"  a go niestety nie było :-(. 
Ryby dobre ale smak nie był powalający... 
Według mnie najlepszy wariant to ten z sosem brokułowym a najgorszy w sosie włoskim. Dla mnie ten sos nie pasuje do ryby ale gusta są różne i o nich się nie dyskutuje :-). 
Zioła jak najbardziej ok, prawdziwe, mrożone, aż czuć je było zaraz po otwarciu torby. 
Podzieliłam się swoimi wrażeniami w specjalnej aplikacji Frosty stworzonej na potrzeby tego testu. Mam nadzieję że coś ulepszą :-) Póki co to cena ok 13 zł za porcję nie jest moim zdaniem adekwatna do wyobrażeń jakie miałam o tym produkcie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz